Na poli reklamy jsme zvyklí nejen navrhovat, ale i úzce spolupracovat s jednotlivými marketingovými odděleními. Do konkrétních marketingových strategií dodáváme naši reklamní taktiku společně s neodmyslitelnou součástí služeb Publicity. Strategické komunikace • Komunikační strategie • Interní komunikace • Krizová komunikace • Marketingová komunikace • Komunikace na podporu image • Vztahy s externí veřejností Vztahy s médii • podrobné stanovení strategie pro publikační možnosti • plánování příležitostí k publikování • pravidelný kontakt se zástupci médií • příprava tiskových informací a podkladových materiálů • organizace tiskových konferencí a neformálních setkání se zástupci médií • vytváření a následná distribuce tiskových zpráv • monitoring tisku • mediální analýzy Produkce • průzkumy trhu • organizace firemních akcí, školení, dnů otevřených dveří atp. (viz. pořadání fir.akcí) • korporátní tiskové materiály • výroční zprávy • reklamní aktivity • inzertní aktivity • podpora prodeje i nestandardními metodami • další - dle požadavků zákazníka |